Serviciul de transport

înapoi

Jolly va ofera un serviciu de transport complet care va asigura o livrare eficienta si in siguranta pana in fata imobilului dumneavoastra. Nu ne asumam livrarea produselor de la mijlocul de transport pana in locuinta.

I. Informatii generale:

  • Transportam produsele comercializate de doua decenii. Ne place sa facem lucrurile de la A la Z.
  • Flota noastra este formata din autovehicule de tip berlina-break, autoutilitare de pana la 3.5 To, autoutilitara de pana la 4.6 To si camion de 7.5 To.
  • Persoana care supravegheaza intreg procesul de transport al produselor dumneavoastra este una si aceeasi: consilierul dumneavoastra Jolly.
  • Daca valoarea produselor achizitionate de dumneavoastra depaseste 1200 Lei (TVA inclus), va asiguram transport gratuit pe tot teritoriul Romaniei; fie prin flota noastra, fie prin serviciul de curierat rapid.
  • Placile ceramice: gresia si faianta se transporta doar cu flota noastra (bunuri extrem de casabile).




II. Avantaje:

 

  • Va usuram intreg procesul de achizitie; dupa comanda produselor dorite, noi ne ocoupam de transportul acestora la locatia dumneavoastra.
  • Cautam cea mai eficienta solutie, in functie de locatia geografica unde va aflati. Scopul este scaderea termenului de livrare si a costurilor de transport
  • Curier:
    • In prezent colaboram cu Sameday si Dragon Star
    • Livrare rapida [aproximativ 24 de ore daca produsul(e) se afla in depozitele noastre]
    • Disponibilitate teritoriala sporita
    • Verificare integritate colet

 

  • Flota Jolly:
    • Transport in conditii de securitate maxima
    • Livrare in termen de 1-2 saptamani [de la momentul in care produsul(e) se afla in depozitele noastre]
    • Rute nationale bine stabilite
    • Verificare integritate colet

III. Procesul de verificare al produselor livrate (prin masinile Jolly/curier):

Va rugam ca in momentul predarii bunurilor de catre soferul Jolly/soferul firmei de curierat, sa verificati produsul din punct de vedere calitativ si cantitativ. Va rugam sa aveti atentie sporita la ambalajele care contin eticheta cu mesajul FRAGIL. Din momentul in care ati semnat pentru preluarea produselor, se produce si transferul de responsabilitate catre dumneavoastra; astfel, orice reclamatie ulterioara nu va mai putea fi solutionata. Totodata, daca intampinati orice dificultati in procesul de livrare al produselor achizitionate, sa ne anuntati prin:

  • Consilierul dumneavoastra Jolly – telefon/e-mail
  • Adresa de e-mail info@jollycluj.ro


Orice sesizare va fi preluata in aceeazi zi lucratoare.