Afacerile Kludi România au crescut cu 12,5% anul trecut

12 Apr, 2013

« înapoi

Kludi România, producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 8,08 milioane de lei, în creștere cu 12,5% faţă de 2011.

Creșterea afacerilor a fost influențată în special de schimbarea comportamentului clienţilor finali, care caută cel mai bun raport calitate-preţ, susține compania.

Ca valoare, ponderea segmentului „do-it-yourself” (DIY) din totalul afacerilor Kludi România s-a triplat în ultimul an - de la 4,5% în 2011 la 15% la finalul lui 2012. Compania a lansat şi 4 game de produse dedicate exclusiv acestui sector, care sunt create şi ambalate special pentru a fi uşor de instalat atât de profesioniştii în domeniu, cât şi de către clienţii mai puţin experimentaţi.

Vânzările companiei au fost influențate de creşterea în volum şi în valoare a categoriei „Smart Luxury”, menţinerea preţurilor la nivelul celor din 2011, precum şi implementarea unor promoţii speciale pentru clientul final. Mai mult, compania s-a extins şi pe segmentul de B2B (Business-to-Business), care reprezintă în acest moment un sfert din afacerile Kludi România, implicându-se în proiecte noi nerezidenţiale, precum hoteluri, clădiri de birouri, spitale şi centre comerciale.Numărul punctelor de vânzare ale companiei a crescut anul trecut cu 38 de unităti, în comparație cu anul anterior.

Grupul Kludi a fost fondat în anul 1926 și are în prezent peste 1.000 angajaţi în toată lumea şi o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane de euro. Kludi deţine fabrici în Germania, Austria, Ungaria, Polonia, un joint-venture Kludi – RAK in Emiratele Arabe Unite şi centre de comercializare în România, Germania, Austria, Olanda, Franţa, Polonia, Ungaria, Elveţia, Cehia, Slovacia, Rusia, Dubai, Thailanda.

sursa:forbes.ro

Comanda online baterii Kludi pe www.jollycluj.ro


Jolly distribuitor autorizat: